Dodane dnia: 2013-08-21
Ważne do dnia: 2013-11-19
Numer: 5142
  
Wiek / Płeć28
Niepełnosprawnynie dotyczy
Zawódasystentka
Poszukiwane stanowiskaAsystentka, Asystentka Prezesa, Zarządu, Dyrektora, Sekretarka, Pracownik Administracyjny, Biurowy
Wykształceniewyższe
Ukończona szkołaUniwersytet Szczeciński
Rok ukończenia / Absolwent2009
Zawód / tytułmagister ekonomii
Specjalnośćekonomika i zarządzanie przedsiębiorstwami
Staż pracy4
Doświadczenie zawodowe4
Umiejętności zawodowe03/2010 - 07/2013 Prywatna Klinika Chirurgii Plastycznej, Szczecin - Pracownik administracyjny, konsultantka, recepcjonistka
07/2008 - 11/2008 - Ede & Ravenscroft, Peterborough, Wielka Brytania - Asystentka biura
07/2007 - 11/2007 - Bakkavour Group, Spalding, Wielka Brytania - Asystentka Menagerów
07/2006 - 11/2006 - Bultins Hotel and Resorts, Minehead, Wielka Brytania - Generalny Asystent
01/2006 - 06/2006 Netia S.A. Internet i Telekomunikacja, Szczecin - Sekretarka
05/2005 - 06/2005 - Job + Finans Service, Szczecin - Asystentka, sekretarka
09/2003 - 10/2003 - Hotel Radisson SAS, Szczecin - Recepcjonistka, pomoc biurowa w dziale administracyjnym
Umiejętności zawodowe:
- Zarządzanie finansami
- Współpraca z księgowością
- Koordynowanie obiegu dokumentacji
- Nadzór nad dokumentacją
- Prowadzenie archiwum
- Przygotowywanie raportów, analiz, sprawozdań, prezentacji, zestawień
- Rozliczenia finansowe, wystawianie faktur
- Windykacja należności
- Koordynownie zespołem pracowników
- Wspieranie zespołu
- Kontakt z klientami oraz przygotowywanie pełnej dokumentacji w języku angielskim, niemieckim
- Nadzór oraz wypłacanie należności pracownikom
- Tłumaczenia pisemne w języku angielskim, niemieckim
- Działania marketingowe, organizacja targów, eventów, promocji, konferencji
- Współpraca z firmami zewnętrznymi
- Koordynowanie pracy logistycznej
- Zarządzanie korespondencją przychodzącą oraz wychodzącą
- Redagowanie pism urzędowych
- Zarządzanie kalendarzem zabiegów
- Planowanie, organizowanie spotkań, wyjazdów służbowych
- Rezerwacja hoteli, transportu, biletów lotniczych
- Sporządzanie raportu kasowego, wystawianie KP, KW
- Tworzenie baz danych
Kursy i uprawnienia- Roczny kurs w Szkole Języka Anglooamerykańskiego (Szczecin)
- Certyfikat EPSO (przyznawany przez European Personel Selection Office) w Warszawie (Parlament Europejski w Brkseli)
Praca z komputerem + urządzenia biuroweTak
ProgramyPakiet MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook), Internet, Vista, Windows XP, Windows 8
Prawo jazdy / kategoriaTak B
Branżaadministracja
ZawodyAkwizycja: Nie Ubezpieczenia: Nie
Języki obceangielski w stopniu dobrym
niemiecki w stopniu podstawowym

AutoprezentacjaOdbyłam również szkolenie BHP pracowników zatrudnionych na stanowiskach administracyjno - biurowych (12..2012).
Posiadam znajomość zagadnień prawa cywilnego, prawa gospodarczego, prawa obrotu handlowego, prawa pracy oraz znajomość podstaw rachunkowości, statystyki, ekonomii matematycznej, rachunkowości zarządczej.
Posiadam 4 letnie doświadczenie na stanowiskach asystenckich, zdobyte w irmach o różnej wielkości, polskich jak i międzynarodowych. Na wszystkich dotychczas pełnionych stanowiskach moimi przełożonymi były osoby w randze dyrektora, w tym jedna pełniła funkcję menagera. Jest to dowodem mojej dużej odpowiedzialności i szerokiego zakresu zadań, które realizowałam.
Moje doświadczenie obejmuje pełen obszar zarządzania biurem i zadaniami osób na wysokich stanowiskach: od organizacji kalendarza i spotkań oraz podróży służbowych poprzez prowadzenie pełnej dokumentacji, obsługę sekretariatu firmy, recepcji, przygotowanie wszelkich materiałów biurowych, prowdzenie korespondencji w języku polskim, angielskim oraz niemieckim aż po asystowanie prezesom na targach i prezentacjch firmy. Doskonale obsługuję komputer (włączając aplikacje biurowe i do zarządzania zadaniami) oraz urządzenia biurowe. Świetnie odnajduję się w pracy wielozadaniowej, sprawnie organizuję pracę własną jak i współpracę z innymi członkami zespołu. Językiem angielskim posługuję się dobrze w mowie i piśmieoraz znam podstawy języka niemieckiego.
newsletter